Ajutor pentru rezervare
Ce trebuie să fac înainte, în timpul și după tratament?
Imediat după rezervare:
Verificați detaliile
Asigurați-vă că adresa dvs. este corectă și verificați din nou dacă ați rezervat tratamentul potrivit - terapeutul dvs. poate oferi numai tratamentul specific pe care l-ați rezervat.
Ajutați-vă terapeutul folosind fila „Note” pentru a:
- Informații despre orice afecțiuni preexistente sau dacă ați avut vreo reacție alergică la tratamente similare în trecut
- Spuneți-le despre opțiunile de parcare din apropiere
- Oferiti instrucțiuni specifice pentru a intra în clădirea dvs
Cu o oră înainte:
Pregătiți-vă spațiul
- Asigurați-vă că există suficient spațiu pentru a găzdui masa de masaj, lăsând suficient spațiu pentru ca terapeutul să se deplaseze în jurul ei – un spațiu de 2x3m este ideal. Dacă aveți opțiunea, alegeți o cameră care are cel mai mic număr de scări de la ușa din față.
- Pregătiți trei prosoape mari, plus un prosop mic pentru a fi folosit ca tetieră.
- Porniti încălzirea în prealabil pentru a încălzi zona.
Pregătește-te să te relaxezi
Relaxați-vă mușchii cu o baie sau un duș cald.
După:
La sfârșitul ședinței, terapeutul vă va oferi timp și intimitate pentru a vă îmbrăca.
Este ușor să rezervați același profesionist pentru o altă zi - puteți face acest lucru prin aplicația sau website-ul Keigo
Dacă nu sunteți complet mulțumit de tratamentul dvs. sau dacă doriți să discutați despre experiența dvs. cu noi, ne puteți trimite un e-mail la office@keigo.ro
Codul Keigo
Siguranța practicianului și a clienților este prioritatea noastră principală. Serviciile Keigo sunt strict profesionale. Vă rugăm să vă tratați practicantul cu respect. Avem o politică de toleranță zero față de comportamentul sugestiv sau inadecvat.
Anulare
Vă puteți anula rezervarea în orice moment, totuși percepem o taxă dacă ne notificați cu mai puțin de 24 de ore. Iată cum funcționează:
Perioada de notificare |
Suma de rambursare |
Mai mult de 24 de ore |
100% |
Între 24 și 2 ore de la programare |
70% |
In 2 ore de la programare |
0% |
Modificari de rezervare
Doriți să schimbați ora sau locația rezervării dvs.?
Vă rugăm să rețineți că, în cazurile în care modificările dvs. de ultimă oră înseamnă că profesionistul dumneavoastră nu mai poate face acest lucru, este posibil să vă percepem o taxă de anulare în conformitate cu politica de mai sus.
Preturi si orar de deschidere
Toate prețurile afișate pe pagina de rezervare sunt complete și finale.
Tratamentele pot fi rezervate pentru orele cuprinse între 7:00 și 23:00, 7 zile pe săptămână
Imediat după rezervare:
Verificați detaliile
Asigurați-vă că adresa dvs. este corectă și verificați din nou dacă ați rezervat serviciul potrivit – iar antrenorului dvs. poate livra doar programele specifice pe care le-ați ales.
Ajutați-vă antrenorul folosind fila „Note” pentru a:
- Informați antrenorul despre asteptarile sesiunii dumneavoastra
- Spuneți-le despre opțiunile de parcare din apropiere
- Oferiti instrucțiuni specifice pentru a intra în clădirea dvs
Cu o oră înainte de rezervare:
Pregătiți spațiul
- Asigurați-vă că aveți suficient spațiu – veți avea nevoie de cel puțin 3x3m de spațiu pe podea
- Pregătiți niște prosoape – vă recomandăm unul mare și unul mai mic
- Dacă dețineți echipament sportiv, cum ar fi benzi de rezistență sau o rolă de spumă, țineți-le la îndemână ca instrumente suplimentare pentru sesiunea dvs.
Purtați ceva confortabil
Purtați un tricou și o pereche de pantaloni scurți, colanti sau ceva confortabil.
După serviciul dumneavoastră.
Este ușor să rezervați același antrenor pentru o altă zi - o puteți face prin aplicația sau site-ul web Keigo
Dacă nu sunteți complet mulțumit de serviciul dvs. sau dacă doriți să discutați despre experiența dvs. cu noi, ne puteți trimite un e-mail la office@keigo.ro
Politica noastră de anulare
Vă puteți anula rezervarea în orice moment, totuși percepem o taxă dacă ne notificați cu mai puțin de 24 de ore. Iată cum funcționează:
Perioada de notificare |
Suma de rambursare |
Mai mult de 24 de ore |
100% |
Între 24 și 2 ore de la programare |
70% |
In 2 ore de la programare |
0% |
Amendamente la rezervarea dvs
Doriți să schimbați ora sau locația rezervării dvs.?
Vă rugăm să rețineți că, în cazurile în care modificările dvs. de ultimă oră înseamnă că antrenorul dvs. nu mai poate face acest lucru, este posibil să vă percepem o taxă de anulare în conformitate cu politica de anulare de mai sus.
Preturi si orar de deschidere
Prețurile indicate pe pagina noastră de rezervare acoperă costul total al serviciului, sunt complete și finale.
Terapeutul tău va aduce întotdeauna masa la tratament. Mesele de masaj variază în dimensiune, totuși, pentru a vă face o idee, o masă standard are următoarele dimensiuni:
Dimensiuni: 184cm x 63.5cm
Capacitate maximă de lucru: 450lbs/240kg
Tratamentul dumneavoastră va trebui să aibă loc întotdeauna pe masa de tratament a terapeutului din motive de sănătate și siguranță. Solicitările de a avea un tratament pe un pat sau pe altă suprafață decât masa nu vor fi tolerate de către terapeutul dumneavoastră și au dreptul de a pleca fără a oferi un tratament dacă apare situația. În acest caz, veți fi taxat cu suma totală pentru tratamentul dumneavoastră, conform politicii noastre de anulare..
Procesul nostru de rezervare vă permite să selectați un anumit profesionist pentru rezervarea dvs. Toți profesioniștii noștri de pe platforma sunt experți și pe deplin calificați pentru a se asigura că sunt specialiști în serviciile pe care le oferă, precum și pentru a vă oferi o experiență de primă clasă.
Puteți vedea evaluările utilizatorilor fiecărui partener pe profilurile lor individuale aici; aîmpreună cu o scurtă biografie pentru a vă ajuta să găsiți cea mai bună potrivire.
Dacă ați rezervat anterior un profesionist, veți găsi și o opțiune de rezervare rapidă în partea de sus a ecranului când deschideți aplicația. De asemenea, puteți naviga la rezervările anterioare din aplicație selectând Programări din meniu, apoi selectați „Programariile anterioare”. Această funcție este disponibilă și online atunci când vă conectați la contul dvs.
Înțelegem că planurile se pot schimba rapid, dar politica noastră de anulare este concepută pentru a proteja relația dintre dvs. și partenerii noștri .
Anulare
Vă puteți anula rezervarea în orice moment, totuși percepem o taxă dacă ne notificați cu mai puțin de 24 de ore. Iată cum funcționează:
Perioada de notificare |
Suma de rambursare |
Mai mult de 24 de ore |
100% |
Între 24 și 2 ore de la programare |
70% |
In 2 ore de la programare |
0% |
Modificari de rezervare
Doriți să schimbați ora sau locația rezervării dvs.?
Vă rugăm să rețineți că, în cazurile în care modificările dvs. de ultimă oră înseamnă că profesionistul dumneavoastră nu mai poate face acest lucru, este posibil să vă percepem o taxă de anulare în conformitate cu politica de mai sus.
CUM?
În cazul puțin probabil în cazul în care planurile dvs. se schimbă și doriți să anulați rezervarea mai aproape de ora programare, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
- 1. Selectați Programări din meniul aplicației
- 2. Selectați rezervarea pe care doriți să o anulați din „Programări viitoare”.
- 3. Selectați „Anulați programarea”
- 4. Veți fi informat cu privire la suma care vă va fi rambursată, conform politicii noastre de anulare
- 5. Vi se va solicita să adăugați credit în contul dvs., astfel încât să puteți rerezerva cu ușurință următorul serviciu
- 6. De asemenea, puteți alege ca rambursarea să fie returnată pe cardul dvs., ceea ce poate dura până la 7 zile lucrătoare
- 7. Veți primi un e-mail care confirmă anularea și suma rambursată
Ne bucurăm să aflăm că ați primit un voucher cadou! Urmați acești pași pentru a vă folosi cadoul.
- 1. Conectați-vă la contul dvs
- 2. Selectați „Contul meu” în colțul din dreapta sus al ecranului
- 3. Faceți clic pe „Cadouri”
- 4. Introduceți codul voucherului în secțiunea „Rascumparati cadoul ”.
- 5. Suma de credit relevantă va fi adăugată în contul dumneavoastră.
- 6. Odată ce creditul a fost adăugat în contul dvs. pur și simplu faceți o rezervare!